
Często zadawane pytania
-
Czy można zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym?
Kupując w sklepie stacjonarnym, nie ma możliwości zwrotu towaru.
-
Jak złożyć reklamację?
Reklamację należy przesłać mailowo na adres: kontakt@sypialnia-marzen.pl. Zgłoszenie powinno zawierać datę wystąpienia usterki, jej zdjęcie oraz szczegółowy opis wraz z uzasadnieniem reklamacji. Konieczne jest również dołączenie dowodu zakupu – faktury lub paragonu.
-
Co zrobić gdy otrzymam uszkodzony produkt?
Uszkodzenie należy zgłosić wraz ze zdjęciami oraz opisem na adres mailowy: kontakt@sypialnia-marzen.pl
-
Czy możecie zabrać stary materac?
Nie posiadamy w swojej ofercie usługi utylizacji starego materaca.
-
Czy można zamówić dostawę z wniesieniem?
Tak, dla wybranych kodów pocztowych podczas składania zamówienia pojawi się możliwość dokupienia usługi wniesienia. (po wpisaniu poprawnego kodu pocztowego i przejściu do wyboru formy dostawy) Jeśli w koszyku nie pojawi się możliwość dokupienia wniesienia, skontaktuj się z nami. Sprawdzimy czy możemy zaoferować taką usługę w Twojej miejscowości.